Re: System w laptopach

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 08:41:52 MET DST

> Jak to jest z systemem w laptopach. bo czytam sobie że niektórzy nie
> dostają płytki z Windowsem tylko jakieś recovery jest na dysku (np HP).
> Jak to jest potem przy przeinstalowywaniu systemu albo jak sformatuję
> dysk. Czy mogę sobie jakoś wypalić płytkę? Co z legalnościa potem? Może
> ktoś ten temat jakoś wyjaśnić?

albo robisz plytki z partycji i instalujesz pozniej z nich soft, albo
poprostu robisz kiedys tam format i instalujesz system z jakiej kolwiek
plyty(byle by system byl taki jak masz naklejke zeby serial pasowal:)

pozniej sciagasz sobie wszystkie sterowniki ze strony producenta(czynnosc i
tak konieczna po instalacji systemu z plytek recovery bo i tak sterowniki
nie aktualne:).
najczesciej jest do sciagniecia jeden programik ktory wyszukuje to co masz
zainstalowane na kompie i co jest dostepne na serwerze producenta. latwe i
wygodne rozwiazanie:)

--
pzdr
piotrek