Re: Płyta główna i zasilacz pod C2D (dla OC)?

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 03:00:52 MET DST

> Phantom jest na pewno niesłyszalny, bo nie ma wiatraka - pasywne
> chłodzenie.
> Miesiąc, dwa temu kupowałem zasilacz z głównym naciskiem na ciszę.
> Przeglądałem, przeglądałem i w końcu wybrałem Antec NeoHE 500. Nie miałem
> okazji przysłuchiwać się co mi tam szumi w kompie, ale jest w miarę cicho
> (a mnie drażnił poprzedni komp, którego inni nie bardzo słyszeli ;p).
> Odpinane kabelki, 3 obwody +12V. Do tego miałem spadek napięcia niedawno,
> światło przygasło minimalnie, monitor się wyłączył, komp brata też, a mój
> [...]

Hmmm... nie wiem dlaczego nie zauwazylem NeoHE serii... Ciekawy wybor :)
Mysle jednak ze 430W mi wystarczy. Podoba mi sie rowniez fakt ze jest on
modular :)
Dzieki za wskazowke!

Teraz pozostaje wybor plyty glownej.
Intel P965 czy nForce 650i Ultra/sli? A moze warto doplacic do P35?
I jakiego producenta? Abit, Asus, XFX, EVGA, a moze jeszcze cos innego?

Jesli macie C2D powiedzcie jaka plyte macie i jak sie wam sprawuje.

pozdrawiam!
FrOG