Re: Płyta główna i zasilacz pod C2D (dla OC)?

Autor: Marcin Biegan <aragon_at_usunto_student.agh.edu.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 02:11:20 MET DST

Maciej Browarczyk napisał(a):
> Użytkownik FrOG napisał:
>
> [cut]
>
> Jesli chodzi o zasilacz to *podobno* nieslyszalny i super ekstra
> mlodziezowy OC jest Antec Phantom ale cene swoja ma.

Phantom jest na pewno niesłyszalny, bo nie ma wiatraka - pasywne chłodzenie.
Miesiąc, dwa temu kupowałem zasilacz z głównym naciskiem na ciszę.
Przeglądałem, przeglądałem i w końcu wybrałem Antec NeoHE 500. Nie miałem
okazji przysłuchiwać się co mi tam szumi w kompie, ale jest w miarę cicho (a
mnie drażnił poprzedni komp, którego inni nie bardzo słyszeli ;p). Odpinane
kabelki, 3 obwody +12V. Do tego miałem spadek napięcia niedawno, światło
przygasło minimalnie, monitor się wyłączył, komp brata też, a mój beztrosko
działał nadal -> jestem zadowolony z zakupu :)

--
pozdrawiam
Marcin Biegan