router ADSL WiFI + CF - jest coś takiego???

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 20:41:52 MET DST

Hmm... Tak się zastanawiam: Skoro na niektórych routerach można
zainstalować Linuksa i normalnie śmigać na nim pod konsolą przez telnet
lub ssh, nie wiem nawet czy nawet fabrycznie nie ma takich modeli.
Czy ktoś wpadł już na pomysł zrobienia czegoś podobnego z jakąś większą
pamięcią wewnętrzną (dysk 2,5", karta CF) aby można było odpalić na tym
np. sesję torrenta lub wgeta? Rozwiązanie idealne - ciche i o wiele
mniej energii zużywa niż komputer pozostawiony na noc...
A jeśli nie wpadł na to producent, to może jacyś pasjonaci? W końcu
słyszałem o projektach podpięcia do takich routerków klawiatury PS/2 czy
nawet jakiegoś wyświetlacza... Może istnieje jakieś dokładne opracowanie
podpięcia karty CF chociażby? ;)