Re: Odkurzacz do kompa? A może jednak :-)

Autor: Marek <logistyk71_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 14:54:31 MET DST

Ja tam stosowałem to nieraz bez takich ceregieli. Po prostu wyniosłem
rozebranego kompa na podwórko i i za pomocą odkurzacza wydmuchałem wszystkie
brudy silnym strumieniem powietrza. Oczywiście trzeba pewną ostrożność
zachować by nie pourywać tego i owego. Wszystkie przedmuchane kompy działają
bez zarzutu