Re: Odkurzacz do kompa? A może jednak :-)

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 14:44:21 MET DST

PSYLO napisał(a) :

> Nie wspomnę już nawet o samym fakcie pchania czegoś owiniętego folią
> aluminiową do obudowy naszpikowanej elektroniką ;-)

To można na to jeszcze papier :-)
Nie pourywam, bo mój odkurzacz nie ma takiego ciągu, żeby
odrywało elementy z płyty głównej :-P
No i poza tym, czyści się przy wyłączonym napięciu, nieprawdaż?
Ale fakt, że ryzyko wyzerowania BIOSu metalową siateczką jest.

Tak se kombinuje tylko :-)

--
Pozdrawiam
    Zbyszek