Re: Jaka nagrywarka z dobrą diagnostyką?

Autor: SebOLO <seb_at_hcwdp.pl>
Data: Sat 23 Jun 2007 - 00:22:48 MET DST

> Hmmmm coś kiepski "sprzedawca" z Ciebie ...

Obroty mówią co innego ;)
Nie można znać się na wszystkim... A ja nie ukrywam, że się nie znam na
nagrywarkach z "diagnostyka"...
Teraz bedę wiedział więcej na ten temat.

> IMHO dorzuć te kilka stów - jeśli naprawdę zalezy Ci na jkoaści nagrania
> Ooooo własnie - moja rada _ SKUP SIĘ na szukanie nagrywarki, która DOBRZE
> (pewnie i bezbłędnie) nagrywa ...!!!

Z punktu widzenia sprzedawcy przede wszystkim zależy mi na sprzęcie, który
nie wróci po 5 dniach do serwisu jak np. gówniane LiteOn'y... Plextory czy
Benq to już wyższa półka... Sprzedaż na poziomie 5% ogółu...

--
Seb