Re: Jaka nagrywarka z dobrą diagnostyką?

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 22:51:25 MET DST

Użytkownik "Artur" <a@k.com> napisał w wiadomości
news:f5gp4g$nh2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Proszę o radę jaką nagrywarkę DVD warto kupić.
> Zależy mi przede wszystkim na tym by można było
> przeprowadzać jak najbardziej wiarygodną diagnostykę
> jakości nagrania DVD+R lub DVD-R.
> Czy taka diagnostyka może także podać prognozę
> trwałości płytki, zarówno takiej długo przechowywanej
> po nagraniu jak i takiej często odgrywanej?
>
> Pozdrawiam
> Artur

Hmmmm coś kiepski "sprzedawca" z Ciebie ...

Plextor albo BenQ ... IMHOI z włąsnych doświadczeń BenQ zwłaszcza starsze
modele potrafią zrobić szybki i dokładny SCAN całej płyty
poczytaj sobie na cdrlab.pl zwłaszcza forum i testy ...
naprawdę nie byłeś tam ? czy nie chcesz się nam poochwalić ...

IMHO dorzuć te kilka stów - jeśli naprawdę zalezy Ci na jkoaści nagrania ...
Ooooo własnie - moja rada _ SKUP SIĘ na szukanie nagrywarki, która DOBRZE
(pewnie i bezbłędnie) nagrywa ...!!!
A przy czytaniu oopinii pytaj na jakim nośniku był test ...

--
Pozdrawiam  ... Exploris.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."