Re: AMD kontra Intel pozamiatane!!!

Autor: LPoD <chaker_at_pfff.irc.pl.wytnij.pfff>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 21:28:11 MET DST

Slaw wrote:

> Ten cały zamęt z upadającym AMD i od lat trwająca niesłuszna opinia że
> AMD się ciągle wiesza, to tylko efekty skutecznych działań
> marketingowych Intela.
>
> Żeby nie było, nie mam nic przeciwko ani jednej ani drugiej firmie.
> Teraz siedzę na Notebooku z Pentium M, ale obok stoi mój bodajrze
> 5-letni Barton XP. Oba robią co do nich należy i robią to dobrze jak na
> *moje potrzeby* i *moją kieszeń*.

No właśnie, a dlaczego w notebooku nie masz procka AMD i zdecydowana
większość komputerów przenośnych to maszyny z Intelem na pokładzie?
Na desktopach AMD jest jakoś konkurencyjne, ale nie ma sensownego
mobilnego procka i tu jest problem - komputerów mobilnych sprzedaje
się coraz więcej, nawet już chyba więcej, niż desktopów (przynajmniej
na niektórych rynkach)... a kto z Was ma Turiona, albo zna kogoś,
kto ma?

        ch.