problem z komputerem HDD unplugged :(

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 17:12:01 MET DST

ATHLON na płycie ga7-vt600. Dysk podpięty do SATA. Od czasu do czasu zwis
komputera, od czasu do czasu komunikat "HDD unpluggeg" i oczywiście zwis.

Podejrzewałem dysk. Kupiłem nowy, zainstalowałem windows i.. rzadziej, ale
problem się powtarza. Zmieniłem kabel i zmieniłem kanał SATA. Bez
rezultatu. Wyłaczyłem dodatkową kartę sieciową na PCI,podociskałem pamięci.
Zastanawiałem sie nad postawieniem na próbę windows na kanale PATA, ale nie
mam pod ręką wolnego dysku. Co moze być przyczyną ??? Mam nadzieje, że nie
płyta, choc wszystko na to wskazuje. Jak to sprawdzić ?

--
Marek