Re: specyfikacja ATX i takie blaszki

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 17:08:27 MET DST

> Zgodnie ze specyfikacja ATX
> (http://www.formfactors.org/developer%5Cspecs%5Catx2_2.pdf) to miejsce gdzie
> znajduja sie zlacza PS/2, VGA,sluchawek i innych nazywa sie "accessible
> connector IO area".
>
> Nie znalazlem tam informacji ze producent plyty ma dolaczac taka blache z
> otworami ktora wklada sie w prostokatny otwor w obudowie aby gniazdka byly
> dostepne przez otwory w tej blaszce.

I wracam z pytaniem jednak lekko inaczej.
W powyzszym dokumencie nie ma informacji o wymiarach wyciec na te blaszke ani na
karty rozszerzen.
Szukam i znajduje informacje niekompletne. Zna ktos miejsce gdzie lezy rysunek
czy norma z wymiarami tej blaszki oraz wyciec na karty?

Wiem, moge sobie zmierzyc na jakiejs obudowie, ale jednak chcialbym zobaczyc
jakas oficjalna norme czy zalecenie. Na formfactors jest kupa informacji ale
takiej nie znalazlem:(.