Jak ustawić plytę RC410L-800-M2 aby kontrolowała prędkość CPU FAN?

Autor: d4rqu <d4rqu_at_op.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 15:47:57 MET DST

Witam wszystkich,

Odebrałem komputer z serwisu i wszystko działa, jednak wentylator od
cpu chodzi na maksymalnych obrotach. Huczy jak odkurzacz, nie do
zniesienia. Dawniej chodził na minimalnych obrotach i tylko po
odpaleniu gry 3d obroty się zwiększały, ale bez przesady. W biosie nie
mam opcji, żeby to ustawić - jedynie wyjście to pod windowsa speed
fanem obniżać prędkość cpu fan za każdym razem. Ale to wyjście jest
bardzo uciążliwe. Ktoś pomoże? Będę wdzięczny, bo już nie mam siły
jeździć po serwisach.

pozdrawiam
d4rQu