Re: dzwiek na plycie 7.1 a zestaw 5.1

Autor: Paweł Kulesza <rokikulesza_at_wytnij_towp.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 11:55:16 MET DST

> "Mam w domu 4 kontakty i 3 urządzenia wymagające zasilania sieciowego -
> czy będę mógł je wszystkie podłączyć?" ;-)

Otóż nie jest to takie oczywiste:/

Mam głośniki Creativa 5.1 - na płycie MSI Kt4v chodziły bez problemu (dzwięk
zintegrowany 5.1). Zmieniłem płytę na MSI K8N z dzwiękiem 7.1 i nie działa
mi głośnik centralny:/ Próbowałem juz chyba wszystkiego i nie działa. Wydaje
mi się, że problemem jest to, że w ustawieniach karty mam zaznaczoną opcję
6CH + S/PDIF (Optical & Coaxial) a opcję 6CH mam niepodświetloną i nie mogę
jej wybrać - pewnie na tym ustawieniu by chodziło - ma ktoś jakiś pomysł?