Re: dzwiek na plycie 7.1 a zestaw 5.1

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 21:53:28 MET DST

Konrad N.S. napisał(a):
> po zakupie nowego komputera nowa płyta główna będzie mieć kartę
> dźwiękową 7.1 (8 kanałów)
> czy do takiej płyty, wyjść, będzie można podłączyć _i_wykorzystać_
> zestaw dźwiękowy 5.1?

"Mam w domu 4 kontakty i 3 urządzenia wymagające zasilania sieciowego -
czy będę mógł je wszystkie podłączyć?" ;-)

Oczywiście tak. Zwróć jedynie uwagę na to, które gniazda odpowiadają za
które kanały dźwięku (oznaczenia kolorów często bywają mylące). Po
podłączeniu znajdź w sterownikach odpowiednią opcję, za pomocą której
ustawisz sobie ilość aktywnych kanałów na 5.1.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: