Re: Aktualna, relana szybkosc COM'a pod Win XP

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 19:15:51 MET DST

> (zalezy od urządzenia; np sclaki FTDI umożliwiają ustawienie dowolnej
> szybkości; na płycie IC7-G też można było dowolną szybkosc ustawić, a na

dowolnej?
ze niby w ogole to nie zalezy nawet od zegara taktujacego?
/takie cos co nagminnie wystepuje w ukladach cyfrowych :P

> Uruchamiałem kiedyś jakiegoś ATmega na nietypowym zegarze (wewnętrzny
> oscylator + kalibracja) i transmisje miałem ok ~190000bps. Zupełnie nijaka
> wartość, ale działało.

ja (z 4 lata temu) odpalilem uarta atmegi (162 chyba)
z zegarem 3.686 MHz na cos okolo 0.5 Mb/s
i z Pentium 200 dzialalo jak ta lala :).
/prawie jak usb :)

> Tak to nie wiem, ale możesz monitorować całość operacji na porcie
> (odczyt,zapis,konfiguracja) uzywając PortMon z pakietu sysinterlans.

PortMona znam, fajny program, ale ok, temat juz sie zdeaktualizowal :)