Re: Procesor do laptopa

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 09:58:14 MET DST

Użytkownik "KaNo " <fluor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f56c68$451$1@inews.gazeta.pl...
> tego
> voila
> sa
>>
> Alez argumenty, ktore przytaczasz dotycza mobilnosci laptopa, a ten
> fragment
> dyskusji zostal wywolany Twoim postem, ktory przypomne:
> "Zalezy dla kogo. Nie generalizowałbym tak z góry. Niektórym ta mobilność,
> której piszesz wcale do szczęścia nie jest potrzebna."
> Nie jestes wiec konsekwentny!

OK, zle sie odnioslem do wyrazenia mobilnosc. Odczytalem slowo "mobilnosc"
jako taka, ktora zawiera takie elementy jak (podane przez Radoslawa S.):
> czas pracy na baterii, temperatura
> pracy, niezawodność, wytrzymałość i funkcjonalność

To jest ta "mobilnosc", o ktorej ja mowilem, ze niektorym wcale nie jest
potrzebna. Natomiast w sensie latwosci przenoszenia komputera uwazam swoje
argumenty za trafne.
Ludzie chca laptopy z bardziej prozaicznych powodow niz to ze moga pracowac
w terenie bez zasilania itp. Takie powody to np. brak kabli, calosc
komputera w jednej obudowie (a nie rozstrzelona na 4 segmenty - puszka
glowna, klawiatura, myszka, monitor - i od kazdego idzie kabel do
kazdego...), mozliwosc latwego spakowania w torbe i przeniesienie swojego
miejsca pracy w zupelnie inne miejsce (a czasami po prostu do drugiego
pokoju). W takim przypadku malo kto patrzy na to czy na baterii pracuje 1
czy 4 godziny, a wytrzymalosc tez malo sie przyda, bo komputer wcale nie
bedzie targany w te i wewte i rozkladany na jakiejs budowie w
temperaturze -5*C, a bedzie spokojnie lezal na biurku w temperaturze
pokojowej.

--
rb