Re: dobra obudowa do 4 x hdd

Autor: Marek.M. <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 13:13:30 MET DST

Dnia Mon, 18 Jun 2007 13:07:57 +0200, Marcin "BUNIEK" napisał(a):

> Mam taka obudwe, dyskow 2 bez wentylatoow chodza spoko.
> W firmie, dyskow 4 tez bez wiatrakow 2 x raptor + 2 razy 7200 i jest tez
> oki, ale pomieszczenia klimatyzowane.

Tak, w serwerowni to ja mam maszyny z kilkunastoma wentylami i mi to nie
przeszkadza :)
Chodzi mi o głośnosc, bo w sumie wszedzie beda dziury - z jednej i drugiej
strony. Moze zamontowac bez wentyli i zeby sie chlodzily...przeciagami ? ;)

Jakos nie mam zaufania do chlodzenia bocznego, bo zauwaz, ze nawet sam
Chieftec w swojej najnowszej serii (bodajze WH) zrzygnowal z bocznego
chlodzenia.

...a wracajac do glosnosci ? :)