Re: Czyszczenie LCD spirytusem?

Autor: btn <wole_at_bez.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 13:07:40 MET DST

Marcin "BUNIEK" wrote:

> Mr. Muscle LCD, CRT itp. wszystko spoko dobrze czysci. tylko miekki
> papier recznik papierowy.
>
> Buniek

Ręcznik papierowy wg mnie odpada ponieważ pozostawia niewielkie swoje
cząsteczki na powierzchni ekranu. Dobrym pomysłem jest ściereczka z
mikrofibry o której ktoś wyżej wspomniał oraz niezbyt mocny płyn do szyb.
Do produktów przeznaczonych do czyszczenia monitora których pełno w sklepie
nie mam zaufania. Tanim i skutecznym kosztem można to uczynić stosując
mikrofibre i płyn do szyb.

--
Pozdrawiam,
btn