dobra obudowa do 4 x hdd

Autor: Marek.M. <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 20:01:38 MET DST

Witam,

Możecie zarekmendować jakąś dobrą obudowę midtower lub wide-midi ?
Nie musi być z zasilaczem. Wydałbym do 200 pln.
Zalezy mi na:
- ciszy...
- duzo miejsca w srodku - 4 x hdd i docelowi jeszcze 2-3 (na sata
oczywisice), wiec sanki muszą być duże :)

Nie chce bigtowera, bo mi sie nigdzie nie zmiesci ;) Wolalbym jakąś
powiększoną mid-tower.
Chieftecka obudowy sa fajne, ale drogie - nawet bez zasilacza na angela pl

Wyprowadzenia usb i sound daruje sobię, bo chcę kupić jakiś prosty panel do
tego (może druga rekomendacja jakiegoś taniegi i praktycznego...? :)

dzieki