Re: Jaki cichy laptop z białą matrycą?

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 12:41:30 MET DST

> Zauważyłem też ciekawą tendencję, że najwięcej na te matryce narzekają ci,
> którzy ich w życiu na oczy nie widzieli ;-)

Mylisz się kolego. Miałem okazję nie tylko ogladać je w Vobisie, ale także
pracować na Asusie ze śliczną błyszczącą matrycą.
W normalnym pomieszczeniu biurowym komfort graniczy z absurdem. Sam
właściciel sprzętu przyznał, że najwygodniej pracuje się w nocy jak nie masz
nic za sobą, ale wtedy sam ekran Cię oświetla i kółko się zamyka. Nikt mnie
nie przekona, że taka matryca jest fajna, a z tym kontrastem to wielka lipa
i tyle. To tak jak było z filtrami do CRT, polepszały kontrast, kosztem
odblasków i jasności. Dzieki, wybieram matową. Bezustanne ruszanie głową po
to aby przenieieść odblask nieco w lewo lub w prawo żeby coś dojrzeć jest
mało fajne - choć z pewnością dobrze wpływa na kręgosłup ;-P

--
Mariusz