Re: Co zrobić?

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 12:30:11 MET DST

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości
news:Xns9951722CCEA67adresutuniema@127.0.0.1...
> "Przemek" <osoba@microsoft.com> Odpowiedz na

> A czemu spodziewałeś jakiegoś wielkiego kopa? Wydajności w grach tak w 90%
> zależy od karty graficznej. Procesor to może z ~10%.

Przeciez napisalem ze na moje oko w grach jest wolniej , liczylem na to ze
bedzie
troche szybciej , ewentualnie tak samo. A64 3000 mialem puszczonego na
2500MHz
x2 3800 idzie na 2600Mhz a odczucie jest takie jak pisalem ,moze to przez te
okresowe
przyszpieszanie i zwalnianie ktore opisalem w innym temacie a ktorego na
venice nie bylo.

pzdr