Re: Procesor do laptopa

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 15:31:07 MET DST

Agent napisał(a):
> Teraz zastanawiam sie
> jeszcze nad firmą. Wiem że Dell, IBM czy FS są poważane

Oraz HP i Toshiba. Asus również nie jest zły, choć do jeszcze całkiem
niedawna mieli poważne problemy z jakością wykonania obudów i klawiatur,
nie jestem pewien jak jest teraz.

> jednak w tej
> samej cenie mam albo lepszą konfigurację firm jak: ACER, ARISTO czy BENQ
> albo lepszą firmę ale gorszy zestaw.

Takich producentów omijaj szerokim łukiem. W szczególności pierwszych
dwóch oraz Medion, Pacard Bell itp.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: