Re: Procesor do laptopa

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 12:58:46 MET DST

news:f4r462$mrc$1@polsl.pl...

> Obstawiam, że nie. U nas stosuje się amerykański układ kla-
> wiatury, podczas gdy Niemcy mają "zboczenie" na punkcie
> własnego QWERTZ z dołożonymi znakami diakrytycznymi i nieco
> zmienionym układem.

Dzięki. Widzę, że z kupnem latopa jest trudniej niż stacjonarnego (zawsze
kupowałem składaki i sam składałem). Teraz zastanawiam sie jeszcze nad
firmą. Wiem że Dell, IBM czy FS są poważane jednak w tej samej cenie mam
albo lepszą konfigurację firm jak: ACER, ARISTO czy BENQ albo lepszą firmę
ale gorszy zestaw.