Re: 8RDA+ padla - lokalizacja usterki - pytanie do ekspertow

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 00:16:22 MET DST

news:f465ln$ugh$3@polsl.pl...
> slawek_xl pisze:
> > Musiałeś mieć jakiś kiepski odsysacz.
>
> Taki.... zwykły.
[...]

I jeszcze raz ja ;-)

Nawet najbardziej parszywy odsysacz może radykalnie zyskać na
funkcjonalności po _dokładnym_ oczyszczeniu jego wnętrza z resztek lutowia.
Wystarczy go rozkręcić. Dobrym pomysłem jest regularne przesmarowanie
wnętrza tulei korpusu jakimś "smarowidłem". Ja akurat używam zwykłego
WD-40. Nie stwierdziłem szkodliwego oddziaływania tegoż na gumopodobne
uszczelnienie tłoka.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski