Uniwersalne sterowniki do myszek

Autor: Piotr Machowski <brak_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 23:54:05 MET DST

Witam wszystkich
Mam nadzieje, że nie przepędzicie mnie na grupę o WinXP, bo problem moim
zdaniem dotyczy sprzętu, a właściwie jego prawidłowej konfiguracji.
Ok, do rzeczy. Mam problem z firmowymi sterownikami do myszki A4Techa
OPTO325. Sterowniki, a właściwie program pozwalajacy na konfigurację
przycisków i kółek jest jakiś trefny. W wielu aplikacjach nie działa np.
kółko poziome, tylko pionowe. Czy da się to wyeliminować lepszymi
sterownikami? Czy jest to urok Windows XP i nic na to nie można poradzić?
Jest jakiś uniwersalny "sterownik" myszy, który ma więcej możliwości? Super
sprawą były by profile klawiszy wybierane z menu, a ideałem byłby program z
detekcją otwartego programu i automatycznie dobierającego profil. Np.
pracuje pod Protelem i środkowy klawisz przypisany byłby do spacji,a w
firefoxie do Backspace. Istnieje coś takiego?

Pozdrawiam