Laptop i stacjonarny - jednoczesna praca - problem

Autor: Raf <vangoth_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 23:36:47 MET DST

Witam

Mam pewien problem i prosiłbym o pomoc.

Mam internet od sąsiada z rozdzielenia łacza ADSL. W domu mam Acces Point-a
(DWL-900AP+) który ma ustawiony IP statyczny 192.168.1.60. Komputer
stacjonarny posiada karte WiFi PCI Dlink DWL-520+, w ustawieniach sieci ma
ustawioną opcje pobierz IP automatycznie no i łączy sie z AP i wszystko
chodzi jak trzeba.
Problem jest z laptopem, nie moge go podłączyć do tego AP tak by można było
równolegle pracować na nim w internecie. Włączam na nim opcje DHCP ale
wówczas i komputer stacjonarny traci połączenie.
Na stacjonarnym komputerze mam WIN XP a na laptopie VISTE Business.

Będe bardzo wdzięczny za wszelką pomoc jak to skonfigurować żeby można było
równocześnie korzystać z netu na stacjonarnym i przenośnym kompie.

Pozdrawiam
Raf