System zamiera - WIN XP sp2

Autor: Sebastian <kurgan_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 22:58:23 MET DST

Witam.
Problem jest tego rodzaju:
po powrocie mojego laptopa z serwisu ( wymieniali mi nagrywarke)
zauwazylem ze moj system sie zachowuje inaczej:
mianowicie jak sie go zostawi bezczynnie na parenascie minut ( np w
trakcie ogladania filmu) to system zamiera.
Nie da sie nigdzie kliknac ani na menu ani na odpalone programy choc
mysza da sie ruszac.
Inny objaw tego problemu to pojawienie sie samej tapety bez ikonek i bez
niczego i jedyna metoda to power off.
Na tym samym laptopie mam tez zainstalowanego Ubuntu i tam nic sie nie
dzieje wiec domyslam sie ze moze to byc problem raczej softwarowy.

Czy ktos wie jak to sprawdzic? jakich narzedzi diagnostycznych uzyc?
Czy moze to jednak byc problem ze sprzetem np uszkodzenie plyty glownej?

Pozdrawiam
Sebastian