Re: Do uzytkownikow Abita AB9 (PRO) i znawcow instatalcji na SATA

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 15:01:15 MET DST

Artur Mariański wrote:
> Obywatel(ka) Rafał Łukawski dnia 2007-06-13 doniósł(a), że:

> Ta metode znam (klawisz do wcisniecia to F6), bardziej mi chodzilo an
> jakim to kontrolerze zrobic i czy czasem nie bede musial dac sterownika
> do obu uzywanych (co pewnie nie jest mozliwe przy instalacji Windowsa)

Jest możliwe (a nawet zalecane) dodanie wszystkich sterowników do
mostków a tym samym pośrednio do urządzeń (dyski/napędy), które mają być
wykorzystywane pod samymi windowsami.

1. Dzięki sterownikom zobaczysz wszystkie dostępne dyski/napędy podczas
instalacji
2. 'Automagicznie' będą one (napędy) widoczne już po zainstalowaniu
windowsów

Powyższe to nie twarda reguła, grunt by instalator 'widział' dyski,
które CIę interesują.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/