Dziwna sprawa, glosniki Logitech X-530...

Autor: Karol Mielcarek <karl81_at_tlen.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 23:45:27 MET DST

Witam

Posiadam glosniki Logitecha X-530 i wystepuje u mnie naprawde
niezwykle zjawisko :-)
Chodzi o to że wieczorami, gdzies tak po 22-ej daje sie z glosnikow
slyszec jakies ruskie radio, jakies audycje, slabo slyszalne, ale
jednak slyszalne, nawet gdy scisze maksymalnie glosniki. Myslalem ze
to moze jakis syf z internetu mi sie zainstalowal i to zapodaje ale
nie, nawet gdy wylacze komputer a glosniki sa podlaczone do pradu to
ruskie audycje nadal slychac...

Wiem ze to brzmi wrecz groteskowo, ale to nie jest żart z mojej strony
a sprawa juz mnie czasami wkurza. Co o tym sadzicie? Da sie cos z tym
zrobic?

Z gory dzieki.

Karol Mielcarek