Re: przyczyny zawieszania się komputera

Autor: mastik <kokarys_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 15:20:53 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> http://www.grush.one.pl/article.php?id=diagnostyka
>
> Ale ja też stawiam na kondensatory, sądząc po objawach.
>
> Jeżeli dysk masz w kieszeni -- zrezygnuj z tego. To pogarsza
> chłodzenie, a kieszenie to obecnie przeżytek.

Zapewne źle wyraziłem się, pisząc kaseta miałem na myśli tę metalową półeczkę
przymocowaną do obudowy, do której dokręca się dyski. Artukuł przeczytałem i
dzięki za odpowiedzi, sprawdzę po powrocie do domu. Zastanawia mnie tylko
czemu po zmianie przegrzewające go się zasilacza wszystko chodziło dobrze
przez jakieś pół roku. Może wtedy akurat winą był zasilacz a teraz coś innego.
No i to chyba przesadne nagrzewanie się dysku...