Re: Montaz bluetootha do Acera

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 16:49:32 MET DST

Andre wrote:

> bzdura.
> to normalne urzadzenie usb i jest do tego przystosowane...

Owszem, ale ... wystaje ;) DLa peceta nie ma to znaczenia, ale mając
notebooka i używając takiego gadżetu przez 1-2 lata raczej nie ma szans
by gdzieś nie zahaczyć, nie przekrzywić itp. Sama wtyczka może działać
ok, ale np. mocowanie jej do elektroniki gadzetu, gdzieś może puścić
jakiś lut itp.

Miałem taką myszkę M$ + odbiornik na USB (wbrew pozorom działała
dobrze), po ok. roku coś zaczeło przerywać, nie naprawiałem, zamieniłem
ją na Logitech/Blue i wreszcie bez wtyczek :)

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/