Re: Bazowe podzespoły do 4000

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 16:25:23 MET DST

mohikanin34@gmail.com pisze:
> Dawno nie zaglądałem do cenników i do tego co się dzieje teraz na
> rynku
> interesuje mnie podstawowy zestaw do upgrade'u starego kompa
> czyli tylko: procesor, płyta, pamięci i karta graficzna
> oczekuję dobrej wydajności w szerokim spektrum zastosowań, także gry
> kwota do 4000zł
>
> coś polecicie?
Spory budżet. Ja ostatnio kupiłem sobie core2duo 4300, gigabyte ds4, 3GB
ram, GF8600GT i taki zestaw możesz kupić za mniej więcej 2000, a sądzę,
że spokojnie wystarczy do większości zastosowań.
Jasne, możesz wziąć szybszy procesor (np. droższy o 600 pln 6700), 4 GB
pamięci (+350), GF8800, ale... po co?

ps. pomijasz bardzo istotny element-zasilacz. No, chyba, że masz coś
naprawdę solidnego.