Problem z dyskiem, Data Error (cyclic redundancy check)

Autor: <f3ty523k_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 13:07:16 MET DST

Jak w temacie,jednego dnia wszystko działa,a nastepnego nie mogę wejsc
na dysk ( jedną z partycji ) - wyskakuje komunikat ze dysk jest nie
sformatowany,zaś w cmd pokazuje mi "Data Error (cyclic redundancy
check)"
Czy ktoś wie,o co tu chodzi/jak to naprawić/czy już bezpowrotnie
straciłem wszystkie dane ?

Dysk to Maxtor 250 Gb,podzielony na partycje ( pozostałe działają,ale
ogólnie mam wrażenie,iż wszystko chodzi bardzo powoli... )