Re: Porażka po usunięciu niechcianej partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 11:55:47 MET DST

Dnia Mon, 11 Jun 2007 02:26:33 -0700, teel napisał(a):

> Dobra, no to piszę co i jak. Menadżera dysków w windows xp nie polecam
> bo najwyraźniej nie potrafi sobie poradzić z tak prostą czynnością jak
> usunięcie partycji o typie innym niż fat czy ntfs (rozumiem, że m$
> może tego nie wspierać, ale taka operacja powinna być poprzedzona
> chociaż informacją, że mogą być problemy, bo "nie umiemy tego zrobić",
> ale że system plików "nieznany", ale "zdrowy" to nie widzę
> przeciwwskazań i działam).

Usuwanie partycji nie ma nic wspólnego z systemem plików na niej.

Ja stawiam na problem ze źle założonymi dyskami logicznymi na partycji
extended. Dla Windows powinny być one powiązane w łańcuszek zgodnie z
ich fizycznym położeniem na dysku twardym. Linuks ten wymóg ignoruje.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/