Informacje o kartach telewizyjnych potrzebne.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 11:48:31 MET DST

Witam
Zamiast guglować odwołuję się do zbiorowej wiedzy grupy :) a to dlatego że
bardziej mnie interesują praktyczne obserwacje, porażki, wnioski i sugestie
czy rozwiązania niż bełkot reklamowy. Wpadł mi w ręce wielki CRT i pewnie
na tym da się z powodzeniem oglądać TV. Ceny kart są na Allegro przystępne
no i się przymierzam. Zapewne potrzebowałbym karty z programem i
wyposażeniem umożliwiającym podstawowe funkcje magnetowidu.
1. Jaką kartę kupić a jakiej nie?
2. Czy karty TV są wyposażone w piloty współpracujące z IRda?
A jeśli nie ma pilotów to jak się praktycznie rozwiązuje sterowanie
tunerem? (wybór programów, siła głosu itd)

--
Jacek