Geil, Corsair, TwinMOS, Patriot?

Autor: teel <tlorek_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 11:04:32 MET DST

Czołem,
Pamięci szukam do kompa, DDR1 2x512 PC3200, które na pewno zadziałają
w Dualu. No i im więcej szukam tym mniej wiem :) Na pewno muszą mieć
CL 2,5, mniej chyba nie ma sensu, bo nie jestem zapalonym graczem, a i
sprzęt mam nietęgi. Wybór jest spory.
Pytanie jest takie: czy pamięci takich marek jak Geil, Corsair,
TwinMOS czy Patriot (w podobnym przedziale cenowym) czymś się różnią,
czy jest to w zasadzie to samo i nie ma co się zastanawiać tylko brać
pierwsze lepsze? Nie będę na pewno pamięci "kręcił", będą chodziły
nawet na 166MHz, bo procek na takiej chodzi. Mają chodzić szybko
(przy166 to raczej każda da sobie radę) i stabilnie.

Zdrówka
teel