Re: monitory - pytanie o osobste odczucia ;)

Autor: M.Jordan <cactusek_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 10:37:03 MET DST

> Nie ma praktycznie porównania do matryc TN. Kolory *znacznie* lepsze,
> kąty wyśmienite. Żywotność? Cóż, na zagranicznych forach te monitory są
> polecane od dawna i o większych problemach się nie słyszy. Sam korzystam
> z takiego dopiero kilka tygodni, ale już jestem bardzo zadowolony.
>
> Co do 19" panoramicznych LCD - porównaj sobie wielkość matryc:http://img340.imageshack.us/img340/6985/size21vu.png
>
> IMHO panorama ma sens dopiero od 21-22". Tym bardziej, że nie ma 19"
> szerokich dobrych matryc. Zaczynają się od 20.1".

Tak ale panorama min 21' i to jeszcza na PVA kosztuje majątek a z tego
co czytam w tym wątku lepiej kupić (nawet do moich zastosowań) cos
mniejszego na PVA niż wiekszą panorame na TN. Chyba ze taki
kompromis :
http://www.allegro.pl/item203869595.html
ale troche boje sie niemarkowego producenta i trwalosci.