Re: Problem z komputerem-nagrywarką z 8 nagrywarkami.

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 13:35:02 MET DST

Marek P nastukał(a):

> Widziałem kiedyś taką multinagrywarkę z 8 CD więc postanowiłem taką
> stworzyć.
> Aby można było podłączyć 8 nagrywarek zainstalowałem kontroler IDE i
> wszystko wpakowałem do jednej zgrabnej obudowy.
> Zainstalowałem Nero i wydawało by się ze nie bedzie problemów.
> Niestety przy nagrywaniu większej ilości płyt na raz czas nagrywania się
> niestety wydłuża i jest iloczynem czasów nagrywania jednej płyty.
> Czy ktoś mógłny mi to sensownie wytłumaczyć?
> Komp to : pentium 3.2, RAM 1Gb, nagrywarki x52, dysk twardy na SATA
> [...]

Jaka wersja Nero? Próbowałes wypalać po 2, 4, 6 płyt jednocześnie? Jaki
system operacyjny? DMA włączone? Jak zachowuje się bufor w Nero i jak w
nagrywarkach? Jakieś dodatkowe komunikaty, albo bufer-overruns >0? Nagrywarki
identyczne? Probowałeś wypalać z mniejszymi prędkościami - na próbę 8x po 8x,
następnie 8x po 16x, 24x, 32x? Jakie obciążenie procesora, jaka praca dysku w
czasie wypalania?

Myślę, że możnaby spróbować z 8 sztukami DVDRW na SATA, do tego najlepiej
jakiś dodatkowy kontroler na SATA na szynie PCI-Ex 1x, ale to pewnie by
wymagało zmiany płyty głównej, być może także procesora... i pamięci...

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...