Problem z komputerem-nagrywarką z 8 nagrywarkami.

Autor: Marek P <marekp_at_ata.com.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 22:31:33 MET DST

Witam!
Widziałem kiedyś taką multinagrywarkę z 8 CD więc postanowiłem taką
stworzyć.
Aby można było podłączyć 8 nagrywarek zainstalowałem kontroler IDE i
wszystko wpakowałem do jednej zgrabnej obudowy.
Zainstalowałem Nero i wydawało by się ze nie bedzie problemów.
Niestety przy nagrywaniu większej ilości płyt na raz czas nagrywania się
niestety wydłuża i jest iloczynem czasów nagrywania jednej płyty.
Czy ktoś mógłny mi to sensownie wytłumaczyć?
Komp to : pentium 3.2, RAM 1Gb, nagrywarki x52, dysk twardy na SATA
Jak skonfigurować takiego kompa, bo chyba to powinno się jakoś dać zrobić,
skoro coś takiego istnieje.

Pozdrawiam i liczę na sensowne odpowiedzi
Marek