Laptop, mobilny, dluga praca ma aku, solidny do 5kpln, jaki?

Autor: Krzysiek X. <niepodamwam_at_maila.ex>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 13:45:19 MET DST

Witam

Szukam lekkiego, solidnego (zawiasy itp) laptopa do ceny 5000zl

Wymagania:

Gwarancja minimum 24mc, preferowane >3lata (moze byc w cenie przedluzenie)
1GB ram (ale czuje ze dokupie drugi listek wiec musi byc slot wolny!!)

BLUETOOH 2.0 EDR

Długi czas pracy >3h, slyszalem ze i 4h potrafia dobre modele.

Matryca jakas ladna, 15.4" moze byc (ma byc mobilny ale 12" chyba za mala).

WiFi (to ma kazdy ;) ale wersja 'g' to minimum)

NIE SCIERAJACE SIE KLAWISZE

Mile widziane:

COM RS232
WiFi Draft-N (daje to cos w porownaniu do 'g'?)

Myslalem o Toshibach A200 np -1AE albo -10W modele tylko czas pracy na baterii
to 2.5h?? Tak pisza, to malo chyba co?

Prosze o porady, podanie modeli, zakup mam juz niebawem a kleska urodzaju
sprawia ze nie wiem co wybrac TOTALNIE :( To moj 1 laptop.

dzieki Krzysiek.