Re: osobna partycja na SWAP - warto?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 14:13:08 MET DST

"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
news:f4e2e2$3th$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Nie zdarzyło mi się jeszcze powiększać pliku stronicowania, ustawiony na
> sztywno 1GB (ram 1GB) i działa dobrze.

Najwyrazniej uzywasz ciagle tych samych programow i nie sa zbyt
pamieciozerne.
Sprobuj uruchomic kilka i potem przelaczac uzytkownikow, na pewno nie
starczy
1GB.

> Ma. Ponieważ partycje możesz zrobić na FAT16z gigantycznym blokiem
> danyh. Nie wiem jak to dokładnie wpływa na wydajność ale im większe
> porcje danych mozna czytać tym chyba lepiej.

Nie sadze, bo swap zawiera strony pamieci (czyli okolo 4KB na jedna).
Nie ma gwarancji, ktore bedziesz odczytywal, wiec najbardziej liczy
sie czas dostepu a nie transfer.