po dodaniu ramu komputer nie startuje, błagam o pomoc

Autor: d4rqu <d4rqu_at_op.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 21:32:48 MET DST

Witam wszystkich,

Po założeniu 2x1gb ram komputer nie startuje. Założyłem spowrotem
512ram i dalej to samo. Przed zakładaniem ramu dotknąłem kaloryfera,
więc raczej nie miało prawa się uszkodzić. Gdy wyjmę cały ram to
komputer sygnalizuje piskiem błąd pamięci. Rok temu przy zmianie dysku
miałem taką samą sytuację, w serwisie mi komputer zrobili za 5 min
mówiąc, że zmieniło się odświeżanie ekranu i dlatego monitor lcd nie
chciał się załączyć. Z ciekawości podłączyłem komputer do crt i dalej
to samo. Dziwi mnie to, że naciskając klawisz reset na obudowie
komputer nie restartuje się. Tak samo dziwne jest to, że nie święcą
się diody na klawiaturze, więc jakim cudem może być to odświeżanie
ekranu? Rok temu były takie same objawy i powiedziano mi, że to
odświeżanie więc nie wiem. Proszę o pomoc, bo jestem bezradny, a
gwarancji już nie mam na komputer...

pozdrawiam
d4rqu