Re: Nagrywarka sata

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 10:07:55 MET DST

Feromon napisał(a):
> Masz pecha.
> Wszystkie moje nagrywarki, a było ich ze sześć, umarły śmiercią moralną.
> Po prostu kupowałem co roku coś nowego technicznie.

Czyli nie "dojechałeś" do końca gwarancji:-)
Ja nie mam takich podstaw, BenQ DW 1650 wszystko nagrywa(sprawna
oczywiście!!), wszystko odtwarza (choć do odtwarzania służy mi DVD ROM
Lite on, żeby niepotrzebnie nie eksploatowac lasera), do blu-raya raczej
mi nie śpieszno( nie mam aż tylu danych) Jak dla mnie DVDRW zupełnie
wystarcza

> A Liteon to porażka. Ewentualnie CD-RW były OK, ale DVD już nie...
>
> Feromon
> PS. Z nagrywarką to nie jak z żoną....można zmieniać firmę co chwilę...

No to zmieniłem:-) Z badziewnego, wyszydzanego lite-on'a;-) na
wspaniałego, chwalonego Benia :-/ W poniedziałek nagrywarka jedzie z
powrotem do Zabrza

Tomaszek