Re: Jaki cichy laptop z białą matrycą?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 14:42:05 MET DST

ZZ napisał(a):

> spytam przez ciekawosc - czy to nowy trend noszenie lapow na wyklady?
> czy studenci zapisuja w nich wyklady (jak?) czy tez na nich
> graja/ogladaja internet w czasie wykladow?

Hmm... Pytasz o mnie czy o ludzi na uczelniach? Jeśli o mnie chodzi to
przenośny komputer mam od stosunkowo niedawna, a że rok akademicki
dobiega końca... W każdym razie mam zamiar od przyszłego (o ile nadal
będę studentem :P) robić notatki w ten sposób. Sporo zależy od kierunku
- na technicznych, ścisłych itp. często jest konieczność robienia
szkiców, schematów itp. więc zeszyt i długopis najlepszy. U mnie notuje
się raczej długie ciągi tekstu - na klawiaturze piszę dosyć szybko, a
potem łatwiej takie notatki odczytać lub powielić. :)

Chociaż słyszy się też rzecz jasna inne historie - o studentach
ciupiących w CSa przez WiFi na nudnym wykładzie czy wykładowcach
dostających szału na kolejny dźwięk dostępności lub nadchodzącej
wiadomości GG. :)