Re: karta graficzna sygnał cyfrowy a analogowy

Autor: Pawel Golik <pgolik_at_JUNK.ibb.waw.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 14:18:03 MET DST

Leszek K wrote:

> Bo taka jej paskudna uroda. Z tego co wiem nie do przeskoczenia.

Huh?? To niby cecha FX5200? Bo u mnie FX5200 (Gigabyte) chodzi po DVI z
NEC2070NX (20.1") w natywnej rozdziałce 1600x1200@60Hz bez najmniejszych
problemów. I żaden driver monitora nie był potrzebny (może dlatego, że to
nie Windows).
P.

--
"You ever noticed how people who believe in Creationism look really
unevolved? Eyes real close together, eyebrow ridges, big furry hands