Re: Jaka temperatura pracy jest bezpieczna dla celerona 2, 4

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 22:56:01 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mariusz610@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f4749a$e2f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam, chciałbym trochę podkręcić kompa a dokładnie to tylko Szynę
> systemową
> z dotychczasowych 100 na 113-116 co pozwoliłoby mi uzyskać z 2700-2800
> zamiast 2400 obecnie (w parametrach pisze że max może być 3000 wiec chcę
> mu
> zostawić trochę rezerwy). Zastanawiam się czy nie będzie to miało wpływu
> na
> temperaturę procesora a jeśli tak to do jakiej temperatury możemy mówić że
> jest ona bezpieczna w przypadku celerona?

A czy wiesz jaką masz temperaturę BEZ podkręcania? Jaką temperatyrę będziesz
miał w lecie w pokoju?
Czy masz wydajne chłodzenie czy standardowe?

Bo jak masz wydać 200 zł na wydajny radiator to może kup szybszy procesor?
Podkręcanie jest przecież bez sensu - jeśli podkręcisz np o 20% to "coś"
będzie trwało
zamiast 1s to 0,8 sekundy. Albo zamiast 100 minut to 80 minut. Jeśli coś, co
potrzebujesz zrobić
trwa nawet 80 minut zamiast 100 minut- to i tak masz za wolny
procesor!!!!!!!!

Pozdrawiam
Feromon