Jaka temperatura pracy jest bezpieczna dla celerona 2,4

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 22:08:23 MET DST

Witam, chciałbym trochę podkręcić kompa a dokładnie to tylko Szynę systemową
z dotychczasowych 100 na 113-116 co pozwoliłoby mi uzyskać z 2700-2800
zamiast 2400 obecnie (w parametrach pisze że max może być 3000 wiec chcę mu
zostawić trochę rezerwy). Zastanawiam się czy nie będzie to miało wpływu na
temperaturę procesora a jeśli tak to do jakiej temperatury możemy mówić że
jest ona bezpieczna w przypadku celerona?
Dziękuję i pozdrawiam