Re: karta graficzna sygnał cyfrowy a analogowy

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 22:54:39 MET DST

Dnia Wed, 06 Jun 2007 20:17:58 +0200, Pit napisał(a):

> Witam
> Mam podobny problem na Radeonie 9000 Pro od Sapphire + LCD iiyama 19",
> sterowniki monitora są, catalysty najnowsze, w rozdziałce 1024x768 jest
> ok, w natywnej 1280x1024 działa ale są straszne przekłamania kolorów,
> czerwone pionowe paski, mrugające czerwone pixele (na DVI), natomiast na
> analogu śmiga ładnie. Odłączyłem TV podpięte przez s-vhs oraz kabel
> analogowy i jest troszkę lepiej ale nadal nie do zaakceptowania.
> Czy jedynym wyjściem jest zmiana karty ? Jaka jest gwarancja, że po
> zmianie karty będzie lepiej ?

A to inny problem. Z TV DVI nijak nie mogło pójść bo to ten samym wyjściu.
Teraz pewnie zapamiętało, że tam miał tv i wariuje. Odinstaluj sterowniki
deinstalatorem od Ati (AtiCimUn.exe się to nazywa i powinno Ci się razem z
softem od ati w /program files/ATI Technologies/UninstallAll zainstalować).
Potem od nowa sterowniki z podpiętym tylko monitorem po dvi zapuścić i
powinno ruszyć.