Re: karta graficzna sygnał cyfrowy a analogowy

Autor: Pit <Pit_at_yyy.zz>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 20:17:58 MET DST

miroslaw butajlo napisał(a):
> Mam m kartę graficzną Geforce fx 5200 i monitor 20,1 cali LG. Karta na
> złaczu analogowym ładnie działa w natywnej rozdzielczości 1680x1050
> natomiast na złączu DVI-I działa max na rozdzielczości 1280x1024. Dlaczego?

Witam
Mam podobny problem na Radeonie 9000 Pro od Sapphire + LCD iiyama 19",
sterowniki monitora są, catalysty najnowsze, w rozdziałce 1024x768 jest
ok, w natywnej 1280x1024 działa ale są straszne przekłamania kolorów,
czerwone pionowe paski, mrugające czerwone pixele (na DVI), natomiast na
analogu śmiga ładnie. Odłączyłem TV podpięte przez s-vhs oraz kabel
analogowy i jest troszkę lepiej ale nadal nie do zaakceptowania.
Czy jedynym wyjściem jest zmiana karty ? Jaka jest gwarancja, że po
zmianie karty będzie lepiej ?

--
Pozdrawiam
Grochu