Re: Jaki cichy laptop z białą matrycą?

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 19:31:59 MET DST

Dnia Wed, 6 Jun 2007 15:38:22 +0200, uki na pl.comp.pecet napisał(a):

> Z tą nieuciążliwością to niestety jest problem bo to odczucie subiektywne.

Trochę źle się wyraziłem, za bardzo na skróty. Przy pracy biurowej to, że
włącza się wiatrak wiem po informacji programowej. Pracuje na minimalnych
obrotach przez bardzo krótki okres czasu. Jest niesłyszalny.

Dopiero przy większym obciążeniu wentylator zaczyna byc trochę głóśniejszy,
przez co słyszalny.

Za http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Latitude-D620.3485.0.html

[quote]
Podczas przeprowadzania procedury testowej stwierdziliśmy, że wentylator
pracuje ciągle nawet na luzie (użytkowania komputera bez obciążenia).
Powodowany przez niego szum nie jest bynajmniej groźny, gdyż natężenie
dźwięku wynosi jedynie 32,5 dB (stąd słyszalny jest jedynie przy absolutnej
ciszy).
W trakcie obciążania komputera pracą wentylator rozkręca się nieco
bardziej, osiągając maksymalną głośność rzędu 37,5 dB. I wtedy da się z nim
wytrzymać.
[/quote]

Jednyne co się nie zgadza to ta ciągła praca wentylatora.

"Większość ludzi nie posiada kwalifikacji do życia."